Jag kommer aldrig kunna släppa taget, Malin.

2011-11-21 @ 16:07:34

Och jag sitter här med mina tårar, lyssnar på Avril och saknar. Jag kan inte släppa dig. Jag behöver dig för mycket för att någonsin kunna låta dig vara död. Jag kan inte släppa dig, det var inte meningen att du skulle gå...


"Wish You Were Here"




I can be tough
I can be strong
But with you, it's not like that at all

There's a girl
That gives a shit
Behind this wall
You just walk through it

And I remember all those crazy things you said
You left them running through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here.
All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
Near, near, near
I wish you were here.

I love the way you are
It's who I am, don't have to try hard
We always say, say it like it is
And the truth, is that I really mi-i-iss

All those crazy things you said
You left them running through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here.
All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
Near, near, near
I wish you were here.

No, I don't wanna let go
I just wanna let you know
That I never wanna let go

(Let go let go let go let go)

No, I don't wanna let go
I just wanna let you know
That I never wanna let go

(Let go let go let go let go let go let go let go)

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Here, here, here
I wish you were here (I wish you were)
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
Near, near, near
I wish you were here.

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
Near, near, near
I wish you were here.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

hån får helt enkelt inte vara död!

2011-11-21 @ 17:02:26
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: mikaela

tårarna rinner nedför mina kinder, låten berör den får mig att att minnas alla jag mist, såsom min storebror Stefan, Simone, Helena, Johanna och Caroline samt de äldre som gått bort pga av hög ålder.

2011-11-21 @ 18:47:37
Postat av: deadpassive

vacker låt.

jag tror malin lever vidare i ditt hjärta, precis som alla andra man älskar som gått bort...

2011-11-22 @ 02:31:28
URL: http://deadpassive.blogspot.com
Postat av: Bella

Är Malin död? Hur? Var? När??? Fan de får inte vara sant!!!

2011-11-22 @ 23:03:23
URL: http://bellasdagbok.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Nu får du väl för fan ge dig Bella. Det var inte ens din vän utan Saari och Marys. Hon har dessutom varit död och begraven ett bra tag nu. Du visste inte ens om det. Så nära vänner var ni. Hatar sånt jävla vän-blodsugeri.

2011-11-23 @ 00:54:18
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com
Postat av: Jacqueline

Sen ber jag om ursäkt Saari, jag vill inte sprida negativ energi i ditt kommentarsfält när du sörjer en vän. Men jag blir så jävla förbannad på det Bella sysslar med.



Min bästa vän tog sitt liv två dagar innan jag fyllde 20. Jag var i princip den enda hon umgicks med då. Ändå kom det massa asgamar på hennes begravning som hon inte ens tyckte om. För att inte tala om alla som satt och skrev dikter på helgon om hur nära det stod varandra. Spyr på sånt.

2011-11-23 @ 01:05:04
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com
Postat av: Saari

Tack Jackie. Alla älskar en när man är död, plötsligt kände alla en. Jag blir så jävla förbannad att jag inte finner ord! Och när jag kollar Bellas blogg så står det "Älskar dig för alltid!! <333333" och jag vill bara kräkas på henne!!!

2011-11-23 @ 12:06:28
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Bella

Förlåt att jag och Malin inte hade så mkt kontakt, vilket delvis va mitt fel..Men jag älskade ändå henne högt..Jag tycker ni är patetiska. Malin va min vän, jag kommer aldrig att glömma hennes och mina telefon samtal, våra samtal på msn eller sms..Hon var ett stort stöd för mig 2008 då min farfar dog..Varför ska jag inte få sörja min vän?

2011-11-23 @ 12:17:29
URL: http://bellasdagbok.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hahahaha. Bella! "jag kommer aldrig att glömma hennes och mina telefon samtal"

I Bellas blogg: "jag tror faktiskt att vi pratade i telefonnågra gånger.."

Ja, det låter som att ni stod varandra sjukt nära.



Förlorade min första pojkvän i en bilolycka, på hans begravning kom en massa skitsnackande asgamar. Samma sak hände där, folk beklagade sig på Helgon och pumpade det till sin fördel. Inte okej.



Saari, jag beklagar verkligen.

2011-11-23 @ 14:53:03
Postat av: Saari

Bella, hon dog för ett halvår sedan. Så nära stod ni varandra... Jag känner till er bekantskap - just det, bekantskap. Jag orkar inte höra dig av alla människor säga att du älskar henne "för alltid" när jag förlorat den som stod mig närmast, så håll dig borta härifrån för guds skull.

2011-11-23 @ 16:01:57
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv : Ingen mer än Malin och mig vet hur mkt kontalt vi hade med varandra. Det kan du aldrig få veta. Jag älskade Malin för hennes personlighet! Vi hade kul på msn, å sms! Och vi pratade i telefon när jag va inlagd 2009...Och jag älskade Malin, 2008 - 2009 va hon en av dom viktigaste personerna i mitt liv, Det ´kan ingen ta ifrån mig! Sen hade vi inte så mkt kontakt, men förra året fick vi upp den igen. Hon hjälpte mig med min blogg, och vi blev igen kompisar på facebook..Sen tyckte jag att de va konstigt att hon aldrig va inne på msn eller svarade på mina sms. Sen igår läste jag detta i din blogg, och blev jätte chockad! Hur kul är det att ens kompis är död? De va likadant med Looi, de fick jag också reda på via internet (facebook av alla sidor). Och jag har rätt att säga att jag älskar Malin för alltid, för jag kommer aödldrig att glömma henne. Hon var speciell..

2011-11-23 @ 16:20:53
URL: http://bellasdagbok.blogg.se/
Postat av: Saari

Herregud människa. Ta din sorg och stoppa upp den where the sun don't shine, grina ut på din blogg men lämna min ifred.

2011-11-23 @ 18:47:29
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det lustiga med dig Bella är att varenda gång någon tar det tragiska beslutet att avsluta sitt liv när det blir för jobbigt så ska DU vara i centrum. Saari, jag beklagar och jag hoppas att tiden kommer hjälpa dig åtminstone lite i din sorg.

2011-11-23 @ 22:39:30
Postat av: Therés

Jag blir så jävla förbannad när det till och med ska börja bråkas om människor som är begravda, jag lägger mig aldrig i sånt här jävla svammel och absolut avskyr pajkastning, speciellt via internet - men den här gången förstår jag varför det blossade upp, Saari, jag är helt och hållet med dig här, speciellt i orden; "alla älskar en när man är död"!!!

För allt i världen, Malin vet vilka hennes vänner var, VI vet vilka hennes vänner var, vilka som brydde sig om henne och älskade henne! Det går fan inte en dag utan att jag tänker på henne, min trygghet i det hela är att jag är så jävla tacksam över att hon visste vad jag tyckte och kände för henne. Det är likadant för dig Saari, det vet jag.



Jag är så ledsen och grubblar mig fortfarande igenom sömnlösa nätter över att våran Malin är borta, hon var unik, jag har svårt att tänka mig att jag kommer uppleva den typen av vänskap igen, det fanns så starka band mellan Malin och hennes nämaste. Det vet VI.

2011-11-25 @ 14:54:23
Postat av: mary

word theres.



and then, vi som kände malin på riktigt, hade kontakt och en vänskap vet ju precis vad hon egentligen tyckte om Bella.

2011-11-25 @ 15:01:24
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: