Speedad!

2010-04-14 @ 00:15:56
Gå i säng? Redan? Det är bara strax efter midnatt. I vanliga fall skulle jag sova nu men jag kan inte ens röra mig mot sängen, alla mina sinnen skriker att jag ska låta bli. Jag har jobbat på en banner (som kan ses nedan) och hoppas att den ska hamna på en sajt jag ofta besöker. Jag hoppas att jag använt tillåtna mått.

Mina photoshop-kunskaper har verkligen blivit mycket sämre, eftersom jag inte har det på min nya dator. Det har tagit mig timmar att bygga och rasera bannern jag arbetat med ikväll. Jag har haft tusen idéer och det enda som stoppar mig är: kill your darlings. Än hur bra en idé är så är det kanske inte just den bilden som blir bra, istället för att överarbeta bilden för mycket är det bättre att låta den vara och börja jobba på något annat.

Jag skulle kunna skriva sju romaner inatt tror jag, med den energinivå jag har och idésprutan som inte vill stanna av. Mitt hjärta slår hårt och fort som om jag vore ute och sprang, hur ska jag kunna sova när kroppen skriker NEJ!!!?

Jag måste åtminstone försöka. Sover jag inte så blir jag dålig. Jag har haft en bra dag, den första bra dan på bra länge. Jag är glad!

Bannern. Nothing fancy, och det är poängen. Vad tycks?

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: MaliN

Det är skönt att vara speedad, men inte på fel tid av dygnet kanske. Och man mår så otroligt bra av det . gimme some of that - :P

Bannern var riktigt fin, liten och gullig, snyggaste bilden på dig där och den känns som DU, bra jobbat!

2010-04-14 @ 00:46:39
URL: http://niljam.blogspot.com
Postat av: Sandra

Härligt med en bra dag. Fler sådana ska det bli! :) (det tro jag verkligen nu när solen och hopp om livet finns igen) Puss!

2010-04-14 @ 07:28:32
URL: http://yumeko.blogg.se/
Postat av: Laura

Hej! Fin blogg :)

2010-04-14 @ 11:58:20
URL: http://tossavanien.blogg.se/
Postat av: Saari

Malin, Sandra: Puss!



Laura: Tack tack :)

2010-04-14 @ 14:15:32
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: