Bästa fotot.

2015-01-02 @ 08:33:54
 
 
 
Dett foto är (uppenbarligen) taget av Malin Frimodig när vi stajlar oss inför festen. Den är bara så häftig att jag vill dela med mig av den. En av de bästa bilderna på oss tillsammans faktiskt.
 
Morgonen blev tidig, jag drömde att jag var naken och förföljd, i slutet av drömmen blev jag bältad. Jag slängde visst upp ena anden i sömnen och när Mary la ner den så vaknade jag. Nu försöker jag skaka av mig drömmen och vakna till, för idag ska jag och Malin jamma på Kärnhuset och det ser jag verkligen fram emot.
 
Tyvärr måste Gud ha plockat isär mig och satt ihop mig fel i natt, för jag har så fruktansvärt ont i ryggen och höfterna. Det känns som att ben och kotor sitter på fel ställen och är lösa.
 
2015 ser lovande ut, för jag vill verkligen ut och praktisera och skaffa mig en sådan slags livserfarenhet. Jag är redo nu.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

Det här blir vårt år! ♥

2015-01-02 @ 08:35:06
URL: http://janemary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: