Valvaka 2014.

2014-09-14 @ 15:44:00
Jag, Mary och Olivia ska ha valvaka ikväll. Ljusen står redo att tändas, Mary har slängt ihop en äppelpaj, vi har godis och chips och det ska bli riktigt spännande. Jag uppdatera detta inlägget eftersom kvällen går. Om du inte röstat än så gå för guds skull och gör det!
 
---
 
18.20
 
Olivia har anlänt och vi är väldigt spända. Mums mums med godis.
 
---
 
19.35
 
Det drar ihop sig!
 
---
 
20.10
 
Valundersökningen gör mig både glad och ledsen. Vi sitter här hemma och hoppas på F! och vänsterblocket. Chipsen är inte slut, colan flödar.
 
---
 
20.47
 
Jag ger snart upp. Sverigedemokraterna har gottat sig i alla väljare som har bristande förtroende för andra partiers (invandrings)politik.
 
---
 
23.36
 
Känner mig lite besegrad. Vi har ett parti i riksdagen som inte hör hemma där. Du vet vilket parti. Jag är besviken på alla som röstade på SD, och alla som helt enkelt lät bli att rösta. Med de orden går jag isäng i vredesmod.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: förvånad

förlåt om det är en skum fråga. men fick för mig att du var vän med/bekant med en bloggare som heter jhna som jag förstår är aktiv i svenskarnas parti. såg henne på en bild då hon demonstrerar med dem i metro. http://www.metro.se/stockholm/tusentals-demonstrar-mot-nazisterna/EVHnhD!4YoAYqrjFmbE/ (bilden med gula flaggor).

känns som att du inte alls har sådana sympatier....men ni kanske bara är internetbekanta? känns det konstigt att ens vän/bekant plötsligt har nazistsympatier?
jag tycker det känns sorgligt iaf att denna tjej blivit sådan.

2014-09-14 @ 19:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: