Psykiatrins dag.

2014-10-10 @ 19:13:06
Idag är världsdagen för psykisk hälsa!
 
Dagen till ära stod jag och lämnade ut infoblad om 12:e septemberrörelsen på NUS. Jag kom lite blygt fram och frågade RSMH om jag kunde få stå tillsammans med dem utanför Apoteket, jag blev varmt välkomnad och blev till och med bjuden på lunch och lite senare fika. Det var fint!
 
Har jag möjligtvis någon läsare som såg mig där eller rent utav pratade med mig?
 
Jag stod där mellan 11.00 och 15.10 och jag verkar vara en naturbegåvning på att dela ut information. Även om jag snubblade på orden när jag pratade med människor (för jag har svårt att formulera mig under stressiga situationer) så tror jag att budskapet gick fram och förhoppningsvis blev fler människor varse om att 12:e septemberrörelsen finns. Vi är här för att stanna!
 
Nästan alla papper gick åt. Nu siktar vi på psykeveckan. Alla ska leva!
 
Efteråt åkte jag ner på stan och köpte massvis av värmeljus och jättemycket godis och läsk. Nu är det fanimej fredagsmys. Jag ska vila ryggen, pussa på Mary och se Idol. Imorgon ska jag på sjukhuset och göra en magnetröntgen.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Ullis

Tycker du är toppenduktig som engagerar dig. Om jag kan så kommer jag på nästa möte. Kram

2014-10-10 @ 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: