Inför Psykeveckan i Umeå.

2014-10-23 @ 16:56:54
Nu börjar det dra ihop sig inför Psykeveckan. Jag och Mary sprutar idéer och det är ett kul jobb men samtidigt högst allvarligt. Målet är att låta 12:e septemberrörelsen synas så mycket som möjligt och tillsammans arbeta för en nollvision i suicid, stödja anhöriga och hjälpa psykvården att bli bättre och effektivare. Vi är trötta på att människor i våra liv dör i självmord och tänker inte acceptera det.
 
Vi kommer under hela vecka 45 finnas på universitetet i Umeå, närmare bestämt i Lindelhallen. Jag, Mary och Patrice kommer bemanna bordet där vi kommer ha blad/broschyrer om 12:e septemberrörelsen, några ex av boken Till Daniel och vi säljer även smycken och medlemskap i rörelsen. Vi kommer också ha en bössa som du kan lägga några slantar i om du vill stötta vårt arbete. Vi bjuder på godis.
 
Så kom och säg hej! Jag ser det också som en chans att få träffa du som läser min blogg. Du vet var jag är och när, så hälsa på mig!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Sara

Vecka 45 är det psykeveckan i Örnsköldsvik också. Ska gå på så många föreläsningar som möjligt och på invigningen på måndagskvällen ska jag sjunga live för första gången, så spännande. En högst viktig vecka!

2014-10-23 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: