EBC och sånt.

2014-10-01 @ 19:22:03
Idag har jag varit på EBC. Jag steg helt enkelt upp, slängde på mig kläder, la på lite eyeliner plus mascara och sedan var jag iväg. Det var bara att härda.
 
Jag känner mig så oinspirerad i bildgruppen. Jag tror att det är för att jag ofta är trött. Men vi är ett fint gäng och jag känner mig välkomnad.
 
Det är skönt att ha saker att göra. Det är inte bara EBC, det är 12:e september och boendestöd.
 
Tyvärr har jag ryggvärk från helvetet. Jag kan inte äta antiinflammatoriska läkemedel och Alvedon hjälper inte särskilt. Jag försöker stretcha bort smärtan men det är svårt det med.
 
Imorgon ska jag SOVA!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag har haft väldigt mycket ryggproblem. Mina tips om du inte kan ta smärtstillande: Alternera mellan att stå och ligga. Sitta är döden för en dålig rygg. Promenera mycket. Hoppas du får rätsida på det. Kram!

2014-10-01 @ 21:03:08
Postat av: yolanda

Kämpa på!! :) Kram

2014-10-02 @ 16:24:04
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: