Min dag.

2014-11-11 @ 14:58:59
Jag har sovit ut i förmiddags, men det var en orolig sömn med det där återkommande temat. Det var mycket action, starka färger och så var det kuber, som att jag var i en inglasad kub och kastades omkring som en tärning. Jag stod på marken, men föll framåt, eller snarare neråt eftersom tyngdkraften plötsligt ändrade sig från en sida till en annan. Jag föll och jag föll, drogs mot marken som kunde vara ovanför mig. Det var dessutom på en annan planet och väldigt sience fiction. Obehagligt, usch!
 
Jag har avbokat ALLT idag. Jag sitter bara i soffan i min nu svettdoftande älskade favoritkofta, lyssnar på musik och myser. Pratar med Mary om att saker är rätt bra, men jag behöver den här vilan. Imorgon är imorgon, jag tar itu med den dagen då. Just idag är det min dag.
 
Ikväll ska jag göra nästan alla feel-good-saker jag känner till. Tända ljus och rökelser överallt, se på Vänner, umgås med Mary och min gitarr Spanjorskan. Klappa djuren och bara existera i nuet.
 
Jag tog en tupplur i eftermiddag och möttes av det här när jag vaknade:
 
 
Älskar oss!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: yolanda

söt lapp med text <3

2014-11-11 @ 15:25:50
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: