Lördag morgon.

2014-11-08 @ 11:34:47
En sådan underbar dag att vakna till. Jag lämnade sängen och myste med Slagsmålsklubben lite innan Mary steg upp. Vi har druckit kaffe och pratat med Patrice i telefonen.
 
Jag är fortfarande hög på gårdagen. Det känns verkligen att vi gjort ett stort jobb och dessutom gjort det så bra som vi bara har kunnat. Om inte bättre? Detta var mer än vad jag förväntade mig.
 
Jag tänkte på alla underbara människor som jag har träffat under veckans gång. Alla kontakter jag knutit... Och jag måste citera Mary: "Älskar att veckans fokus har legat på hur man ska må bra, inte hur man gräver ner sig i psykisk ohälsa. Som sagt, hopp! Känns så bra."
 
Jag tänkte ta det lugnt under helgen, men jag måste faktiskt till boendestödets öppet hus och berätta om den här fantastiska veckan.
 
Imorgon ska vi till Kärnhuset och lyssna på föreningen Frisk och Fri, om ätstörningar. Det kommer bli väldigt intressant.
 
Dags att klä på sig och starta dagen!
 
Gillar du förresten mina vlogs? Ska jag fortsätta göra dem lite oftare än förr?
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

jaa vlogs måste du/vi fortsätta med!

2014-11-08 @ 11:37:23
URL: http://janemary.blogg.se
Postat av: yolanda

kör mer vlogs! :D <3

2014-11-08 @ 16:47:10
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: