Donnie Darko: Bildbomb.

2014-11-26 @ 18:12:00
Vintergatan.
 
Donnie Darko.
 
Mys i vårt hus!
 
 
 
 
Det har varit en lugn dag. Jag ringde vår kvartersvärd igår eftersom det trots att en tekniker varit här fortfarande kommer in röklukt från grannarna som röker inne. Det är ganska irriterade, speciellt när varken Mary eller jag röker längre. Johan kom förbi och grannarna hade nyrökt så han kände lukten (kanske ska jag sträcka mig till "stanken"). Det kan tyvärr bli en riktigt jobbig sak att ta itu med, han sa någonting om att behöva bygga om i köket. Suck.
 
Jag vill ha en ny lägenhet.
 
Lite julspex idag, adventsljusstaken åkte upp och lyser fint.
 
På eftermiddagen delade jag och Mary på oss. Hon tog sin laptop till sovrummet medan jag såg på Donnie Darko i vardagsrummet. En helt genialisk film som är så mångbottnad att jag aldrig någonstin kommer sluta uppfatta nya nyanser i den, få nya tankar och funderingar trots att jag kan den baklänges i sömnen. Det är en av mina absoluta favoritfilmer.
 
Det finns en hel kultur kring filmen eftersom den är så fantastisk. Älskar den!
 
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: zelda

Åh alltså myzkänsla deluxe. Julpynt, Donnie Darko och ögongodisbilder. Vet inte om du, eller du och Mary hade något snacks ikväll men efter det här inlägget fick jag plötsliga cravings efter saffranskaka, pepparkaksdeg och julmust ^^

Och haha alltså dina första ord skrämmer mig som tusan alltså. Själv röker jag inomhus och inte ens under fläkten så nu är jag paranoid like hell att alla grannar i huset har en hemlig Hata Grannen på Våning 3-klubb. Kanske snart får en arg lapp i trappuppgången =P

Fred/Zelda

Postat av: Lina

Grattis till rökfriheten! Kanske är längesen, men jag har missat det. Hoppas ni får bukt med problemet.
Kram Lina

2014-11-27 @ 17:02:55
URL: http://linasarlin.blogspot.se
Postat av: mary

Haha zelda! Låg inte jag å mumsade just pepparkaksdeg å julmust här? I think so

2014-11-28 @ 19:26:43
URL: http://janemary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: