Uti tomma intet.

2014-05-22 @ 19:26:04
Jag har verkligen inte gjort någonting idag. Fixat superenkel lunch, druckit kaffe, läst... sett dammet dansa i solskenet. Det enda av vikt är väl att jag fixat Marys tågbiljett, imorgon kommer hon hit och jag saknar och längtar.
 
Det blir seriöst tatuerande imorgon. Ska jag passa på att boka in mig hos Rebecka när vi ändå är där? Det kittlar i magen. Jag vill ha min tatuering gjord och hon är duktig som sagt.
 
Jag ska fortsätta läsa nu. Jag läser Ghost Girl av Torey Hayden för sjuhundrafemtionde gången, men det var länge sedan sist och problemet med boken är att slutet inte är definitivt och glasklart. Läs den (svenska titeln: Spökflickan), om du vill läsa riktigt bra litteratur kring barn som blir störda av världen, särskilt barn med selektiv mutism.
 
Åter till min bok.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: