Puffen är en succé!

2014-05-03 @ 18:15:30
 
 
 
Mamma hämtade upp mig idag och vi åkte och åt lunch på Strömpilen. Jag åt en bakad potatis med skagenröra och det var riktigt gott. Sedan fick hon mig att gå in och kolla på toppar på H&M, det var faktiskt roligt att prova kläder eftersom jag har gått ner en storlek. Det blev tre vita toppar, lagom till sommaren.
 
Sedan släppte hon av mig hemma, där jag bara hämtade Puffen och gick iväg till boendestödet. Ni skulle se vilken succé Puffen gjorde! Jag tror att Jannika höll honom i famnen i en timme medan han tvättade varje millimeter av hennes händer.
 
När jag kom hem la jag mig och vilade. Wilma och Tala myste ihop sig i mitt ansikte. Ja, I mitt ansikte. Jag flyttade på huvudet men Wilma skulle absolut ligga närmast. Sedan föll sömnen över mig, i takt till katternas kurrande.
 
Nu sitter jag och ser Systrar i jeans II och ska spendera kvällen framför TV:n. Så spännande är jag.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: