Ladidi ladida.

2014-05-04 @ 16:56:01
Jag tog en ordentlig sovmorgon, jag behövde verkligen det. Puffen lät mig sova, gud välsigne honom.
 
Jag tog med honom till boendestödet idag också, och där mötte jag upp Mary. Som jag saknar henne! Puffen fann sig tillrätta hos Jannika men mamma är ju alltid bäst liksom. Det var en skön fika med småprat som vanligt.
 
När jag kom hem satte och på peppig musik, städade till lite och slängde mig i duschen. Nu doftar jag rent och kokosparfym, känner mig rätt fräsch. Jag har också bokat tågbiljetter tur och retur till Nordmaling, för på onsdag ska Mary gadda sig där hos Black Raven.
 
Imorgon ska jag städa lite mer grundligt med boendestödet och handla mat till Puffen och till mig. Nu: middag.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: