Fredag, handlat.

2014-05-30 @ 12:12:46
Jag slarvade bort min mobil i sömnen (= jag slarvade bort min väckarklocka) och var yrvaken när Em kom förbi på förmiddagen. På med kläderna och iväg. Nu har jag inhandlat kattmat, bra kattsand och handlat till mig och Mary. Jag fick inte med mig allt jag borde köpt för att jag inte riktigt hängde med. Jag snorade mest och harklade mig, jag blev visst förkyld tillslut. Jag har inte varit förkyld på hela hösten och vintern, det kom då lägligt. Jädra skit.
 
Jag tänkte vila ett tag och hoppas att det på något sätt blir bekvämare att vara sjuk då, under kedjetäcket. Underbara kedjetäcke. Jag är så glad att jag fått det utskrivet.
 
Puffen är så jädra söt, lillskiten. Em har gjort ett bra jobb med hans päls, han är alldeles mjuk och luktar gott. Dessutom ser han bättre och jag tror att även om processen innebar att han högg efter Em så tycker han att det är skönt att vara kortklippt.
 
Nu, vila.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: