360 grader.

2014-05-01 @ 15:49:42
Jag hade sms:at Mary och sagt att jag inte kommer idag, för att jag sovit så kasst. Men efter att ha varit på ÅC så tänkte jag; varför inte städa? Jag kunde ju ändå inte somna om. Så jag diskade och drog fram dammsugaren, plockade och ställde saker prydligt på sin plats.
 
Sedan satte jag mig igen. Eller nej, jag hann faktiskt inte sätta mig. Jag tänkte att jag ändå kunde fara och hälsa på Mary eftersom jag inte hade någonting annat för mig. Jag tog med mig en godispåse till henne med lite allt möjligt.
 
Innan jag for hittade jag en tablett Seroquel. Jag hade missat att ta den igår. Det måste vara därför jag istället blivit uppvarvad och sovit illa - jag trodde inte att den påverkade mig särskilt mycket, men det kanske den gör ändå. Det skulle förklara mycket.
 
Jag måste dock se till att jag sover nu till natten, annars kan det nog bli slirigt i humöret. Det är redan lite naggat i kanterna.
 
Jag skulle inte kunna blunda ens om jag ville just nu.
 
Nyduschad och fräsch, tackar som frågar. Hur jag lyckats...
  1. Promenera Puffen
  2. Ta mig till ÅC
  3. Hämta ut paket och handla
  4. Ta mig hem
  5. Äta lunch
  6. Städa med allt vad det innebär
  7. Åka buss och hälsa på Mary
  8. Komma hem och duscha
... vet jag inte. Men jag gillar det. Jag brukar sätta upp ett mål att göra tre bra saker per dag, som till exempel en promenad eller syssla i hemmet, och idag fyllde jag kvoten rätt snabbt. Det betyder inte att jag stannar, men jag måste nog chilla lite nu. Allting finns ju kvar när jag känner att jag vill hugga i något igen.
 
Jag gjorde en 360 idag.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: