Vårtecken!

2014-03-16 @ 15:24:00
 
 
 
Jag sov otroligt gott i natt. Med ett öga öppet svarade jag i telefon när E ringde och steg upp för att göra mig i ordning. En timme senare kom hon förbi och vi åkte iväg för att storhandla. Hamnade på Willy:s och grabbade tag i allt vi ville ha. Bland annat bananer och Proviva går åt i vårt hushåll. Sedan handlade vi kattmat och hämtade ut ett paket med rödcederolja och en dammvippa (superbra kvalitét). Skjuts hem och in med allt i kylskåp och frys.
 
Efter en lätt lunch gick jag och Mary till boendestödets lokal och fikade. Det var hemskt trevligt. Jag träffade en kusin där också, skoj. Vi gick hem sedan och tog en promenad med Puffen.
 
Och nu sitter jag här. Det är så skönt att ha handlingen klar. Ingen gillar ju att handla, det är jobbigt och bökigt och man måste stå i kö och man måste svälja paniken. Jag är glad att det är över för den här gången.
 
Resten av dagen ska fördrivas med TV och läsning, eventuellt att jag målar lite. Jag kan ju göra vad jag vill.
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: