Tar helg.

2014-03-07 @ 16:04:03
Som vanligt en seg morgon, men sedan tog den fart. Vi har tvättat tre maskiner, vi har handlat mat och diverse, jag har diskat och skrubbat avloppet i badrummet. För inte så länge sedan upptäckte jag en silverfisk där och fick panik. Idag köpte jag en grov borste och skrubbade bort tvålrester, hår och damm. Mamma skulle varit stolt. Det var sjukt äckligt, men jag såg i alla fall inga fler silverfiskar.
 
Nu bestämmer jag att det är helg. Jag köpte en Cherry Coke på ICA som jag ska suga på nu ett tag. Vi gjorde det! Varken jag eller Mary har varit så peppade på att göra allt det här, kanske speciellt att handla, så nu får vi klappa oss själva på axeln. Nu är det gjort, nu tar vi helg.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

we did good

Svar: Sure did :)
Saari

2014-03-07 @ 16:05:35
URL: http://janemary.blogg.se
Postat av: bulldozer.blogg.se

Grymma är ni, brudar!

Svar: Thanks, Polly ;D
Saari

2014-03-07 @ 23:34:14
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: