Bemärkselsedagen.

2014-03-30 @ 18:03:27
 
 
 
 
Jag har sovit som en gris i natt. Jag sov över 12 timmar, drömlöst. De säger att vi har förlorat en timme nu när det blivit sommartid, men jag ser det som att jag vunnit en soltimme på kvällen.
 
Idag har vi bara gjort enkla grejjer. Gått på macken och köpt snus, varit hos boendestödet och fikat morotskaka och kaffe. Ikväll ska vi nog bara se en film eller något liknande. Ja, det är en enkel söndag, en enkel födelsedag. Jag har blivit grattad på olika sätt och det är fint att vänner och bekanta kommer ihåg mig! Jag vill ge ett enskilt tack till alla som gratulerat mig, du och du och du. Tack.
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: J

Grattis!

2014-03-30 @ 21:03:47
URL: http://abhorredbythemoon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: