Igår och i natt.

2014-06-20 @ 11:26:00
Det blev inget skrivet igår för att jag hade fullt upp. Jag tog mig ur sängen först mitt på dagen för att jag vaknade med en så enerverande ångest. Jag kände mig fastklistrad i sängen. Men boendestödet skulle komma så det fanns inget annat alternativ än att stiga upp.
 
Jag gick på autopilot i några timmar, sedan tog jag mig i kragen och duschade när boendestödet gått.
 
Efter det hämtade mamma mig. Vi åkte till Kärnhuset (RSMH Umeå) och lyssnade på ett gäng som genom ett projekt skrivit sina egna låtar och framförde dem. Det var rörande. Vi såg också en kortfilm.
 
När det var avslutat gick vi till Åhléns så att jag fick köpa hårfärg, sedan åt vi på Utopia. Det var glest med folk där vilket var jätteskönt. Mamma skjutsade mig på ICA och sedan hem. Det var väldigt trevligt.
 
Jag och Mary varavade ner med Orange is the New Black och gick sedan i säng.
 
Jag har drömt de mest störda drömmarna i natt. Jag var på något vis med i en skidtävling där jag flög väldigt mycket i luften och det var ett bombhot vid mållinjen, Jag köpte cigaretter (fast jag inte längre röker) på en kiosk och sedan började den långa vägen hem. Jag skullle gå hem till mitt föräldrahem men blev plötsligt upplockad och satt tillbaka vid kiosken och mållinjen. Om och om igen. Och det var en pojke... han hade sprängladdningarna under sin hud.
 
Väldigt rörig dröm. Jag vaknade av att jag låg mot en dregelpöl.
 
Idag ska vi på boendestödets midsommarfirande idag och sedan blir det inget speciellt. Vi har visserligen jordgubbar som jag köpte igår, men utöver det så blir det en "tråkig" midsommar. Vi tänkte bara vara hemma och se en film eller så. Det är ju så kasst väder. Vad gör du på midsommar?
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

OITNB-maraton!!

2014-06-20 @ 11:28:53
URL: http://janemary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: