Att-göra-lista idag.

2014-06-02 @ 10:58:28
Jag vaknade vid 05.00 och det stålade utomhus. Jag gick upp, gjorde mig lite kaffe och såg ett avsnitt Dawsons Creek. Efter det visste jag inte vad jag skulle göra med tiden, och jag hade inte fått mina 8 timmar, så jag la mig igen. Det var svårt att somna och sedan svårt att vakna. Nästan så att jag ångrar att jag gick i säng igen.
 
Jag har skrivit en checklista för idag, såhär ser den ut:
 
Att-göra-lista måndag 2/6

  • Handla mat
  • Plocka överallt
  • Städa toalettstol och handfat
  • Rengöra kattlådor
  • Laga lasagne
  • Vila emellanåt
  • Diska
  • Göra inköpslista - CHECK
 

Det kändes vettigt att göra en lista idag så att jag kommer ihåg allting, ungefär som när de i Harry Potter tar sina minnen och lägger dem i en skål för att kunna ta fram dem och studera dem vid behov.
 
Jag är absolut inte på något humör att göra någonting på listan, men jag måste. Och det kommer vara så skönt när det är gjort. Jag måste bara orka lite till! En kopp kaffe och ännu ett Dawsons Creek-avsnitt och jag är redo.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: