Trogna läsare.

2014-07-25 @ 15:58:01
Du trogna läsare,
 
Jag är hemma på permission från Sankta Psyko. De ville att jag skulle ta dagpermissioner och åka till mina föräldrar men det blir ett himla flängande och det är just det som jag inte orkar just nu. Så jag har helgpermis, två nätter hemma hos mig och Mary.
 
Jag har ändå minimerat tiden på sjukhuset detta år. Går permissionen bra så skriver jag ut mig i början på nästa vecka. Jag vet inte vad de ska göra med mig egentligen, vad de kan hjälpa mig med. Jag tror att läkaren som besökt mig varje dag känner sig lite maktlös för läget förändras inte. Jag vill nästan säga att det är bra med mig för att han inte ska se så allvarlig ut, liksom plågad.
 
Men nu är jag hemma som sagt och Puffen busar med Mischa vilket gör att hjärtat tar ett skutt. Jag tänkte, så fort jag slutat skriva här, gå in till Mary och kramas. Det är här jag vill vara.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Jennie

Kram till dig, kusin Sara!

2014-07-25 @ 17:51:00
Postat av: yolanda

Kramar <3

2014-07-25 @ 19:26:12
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hoppas stormen blåser över snart.

2014-07-25 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: