Roliga drömmar.

2014-02-28 @ 12:29:05
Jag var så otroligt rolig i mina drömmar inatt. Jag drömde att jag fick regissera Vänner och jag väckte mig själv lite av att jag skrattade åt mina egna skämt. Det var kul.
 
Idag har jag ingenting inplanerat. Vad jag borde göra är att gå på macken (mjölken är slut) och duscha. Imorgon ska vi till Holmsund och fira födelsedagar, jag vill gärna vara fräsch då. Om jag bara inte var så förbannat trött jämt! Jag börjar bli lite orolig om jag eventuellt har dåliga värden, järnbrist eller någonting. Det är sanslöst vad less jag är när jag vaknar på morgonen, det kan inte vara möjligt att det ska vara så. Eller är det depressionen som jävlas med mig? Svårdefinierat.

Det är väl bara att börja vid första bästa ände. Jag har ett otroligt ointressant liv just nu, verkligen en öken. Allt behöver inte vara så speciellt jämt, det här får vara bra också.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: