Allt jag vet...

2014-02-22 @ 18:05:00
Mornar är fortfarande svåra. Jag vill bara inte vakna, trots att Mary kommer och myser med mig. Ja, det är svårt. Idag lockade hon upp mig med kaffe. Det är helt enkelt ganska jobbigt att hitta en mening med att stiga upp, men Mary är ofta den som får upp mig.
 
Vi gick till boendestödets lokal och fikade. Det var rätt trevligt även om jag inte ännu känner mig så trygg att jag kan ge så mycket av mig själv. Det här var bara andra gången jag var där. Jag har en släkting som delar boendestöd så det gör det lite tryggare att gå dit. Jag tror att det är viktigt att gå dit eftersom helgerna har en tendens att bara falla sönder. Det kan ju inte bli värre med lite samvaro och ett mål för dagen.
 
I ett försök att bryta bluesen såg vi Inget är heligt med Magnus Betnér. Han är ett geni. Nej Magnus, du måste inte dö för att bli geni.
 
Ikväll kommer förhoppningsvis Olivia över och ser Melodifestivalen med oss. Det blir svårt att slå förra veckans startfält enligt min åsikt.
 
Allt jag vet är att jag försöker göra det bästa av de situationer jag hamnar i. Jag kan ju inte bara ligga i sängen och vänta på bättre tider.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: