Risig.

2014-12-08 @ 14:25:28
 
 
 
Här sitter jag i kofta och nattlinne, uppkrupen i soffan med ett te som tydligen ska detoxa kroppen. Jag känner mig risig och är i det där momentet när en förkylning just bryter ut. Nysig, känningar i svalget, en allmän sjukdomskänsla, trötthet och värk i hela kroppen. Dessutom är jag väldigt frusen. Nåväl, det var länge sedan jag var sjuk så jag antar att det är dags att göra bort det nu.
 
Tyvärr så vill jag inte alls stanna och behöva ta det lugnt. Jag vill på stan och köpa skruvar så att jag kan fortsätta arbeta. Jag behöver köpa lite andra saker också men jag vill inte säga för mycket. EBC har slutat för terminen så nu blir det nog mycket tid på Kärnhuset om dagarna - om jag är frisk. Jag vill dit och spela, jag vill springa på stan, jag vill! Men min kropp säger nej.
 
Så jag ska dricka mitt te och sitta och läsa, kurera mig. Mary ligger just nu och viar, hon är också krasslig.
 
Jag vill tipsa om http://vitjul.se/ eftersom jag tycker att det är en väldigt viktig sak. Jag vill ha en jul utan fylla och önskar den julen till alla andra, speciellt barnfamiljer. Jag börjar med mig, att avstå från snaps och annan alkohol under julen. Skriv upp dig på listan du också!
 
En synnerligen god jul till er alla!
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: