Pysseldag!

2014-12-10 @ 22:17:09
 
 
 
 
Nätet har legat nere hela dagen, men det gör ingenting. På förmiddagen åkte jag in till stan och köpte pysselsaker och annat hemligt, mötte upp Patrice och åkte sedan hemåt för intensivt pysslade. Och visst blev det så! Jag har tilverkat presenter samt slagit in en del som redan är färdiga, det är jättekul. Jag har en lista som jag checkar av och känner mig organiserad.

Det är pyssel på hög nivår när vi faktiskt SYR ihop paketen som nu hamnat under granen.
 
Vi prövade lite glöggsorter medan vi pysslade, lyssnade på musik och arbetat med att vara kreativa hela eftermiddagen. Sedan gjorde vi middag, åt den och spelade lite gitarr. Sedan var Patrice tvungen att åka.
 
Imorgon kommer fina Emma förbi, och på fredag så kommer the one and only Petra! Samtidigt ska jag och Mary förbereda en presentation för 12:e septemberrörelsen. Jag gillar det här med aktivitet och annat kul.
 
Grattis till min Alex som nu är färdigutbildad undersköterska, du har gjort dig förtjänt av det! Grymt jobbat!
 
Nu är jag trött och min rygg är sur på mig för att jag suttit på en trästol halva dagen. Det blir skönt att krypa i säng nu.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: