Julklappsverkstad, på riktigt.

2014-12-06 @ 20:36:33
 
 
 
Tristess. Jag har på sätt och vis längtat efter det här så länge - att ha tråkigt, på riktigt. Inte tråkigt med ångest utan bara inget speciellt att göra.
 
Det stod mellan att glo på datorskärmen, se American Horror Story och pyssla, och ikväll har vi väl gjort lite av allting. Nu sitter jag och Mary vid pysselbordet (egentligen matbord, men vi äter aldrig här) och vi ska få se hur händig jag är. Det blir intressant.
 
Mary är ett kreativt geni. Jag vet inte var hon får allting ifrån. Ett rikt inre liv kanske?
 
Jag ska alltså BYGGA julklappar. På riktigt. Jag har ingen aning om hur det kommer sluta men jag hoppas på att det blir bra eller i alla fall okej.
 
Men med tanke på hur det brukar bli så kanske jag borde köpa backup-presenter... Äh. Jag kör nu.
 
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: