Äntligen bilder från julafton! (BILDBOMB)

2014-12-28 @ 09:31:50
I Nordmaling.
 
 
I Nordmaling.
 
 
 
Årets glögg smakade parfym och sprit. Jättedålig var den faktiskt.
 
 
Åke gör sin årliga rödbetssallad.
 
 
Han är ninja på detta.
 
 
New dress.
 
 
New dress.
 
 
New dress.
 
 
New dress.
 
 
I Hössjö, bordet dukat.
 
 
I Hössjö, två av tre gigantiska vovvar.
 
 
Sådär lite kaotiskt som jul kan vara.
 
 
 
Åke väntar på Teresa under misteln!
 
 
Kusin Bella som var värd för kvällen.
 
 
Vov vov!
 
 
Slötittade på Kalle Anka, det är inte lika viktigt som Karl-Bertil Jonssons jul.
 
 
Stiliga broder Åke.
 
 
Djupt koncentrerad för att snitta prinskorven rätt.
 
 
Ajjebox.
 
 
Hemgjort julgodis och glögg.
 
 
Fint i fönstret.
 
 
Advendsljus.
 
 
My mission in life, att fixa prinskorven.
 
 
Tyckte att den här bilden blev cool :D
 
 
MUMS!
 
 
Bella, fin som få.
 
 
... och så jag.
 
 
Älskade mormor!
 
 
Klappar.
 
 
Misteln.
 
 
A brother and a sister for better or for worse.
 
 
Åke och jag!
 
 
Julklappsöppning - JAG FICK EN UKULELE!
 
 
Fint och bra kvalla!
 
 
Jag har typ spelat på den sedan den kom upp ur lådan.
 
 
En riktig rockstar.
 
 
Plink plink.
 
 
Oh yeah!
 
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: yolanda

Mysigt du ser ut att ha haft! :)

Ja, Karl-Bertil Jonsson is the shit! :D

Kram

2014-12-28 @ 14:53:28
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: