Söndag.

2014-08-10 @ 18:52:54
Två nätter med sänkt Seroqueldos och krampen i tungan kvarstår. Jag har inte träffat någon med samma problem, hur länge ska jag gå med det här? Det upptar nästan all min tid, det går dåligt att fokusera på någnting annat.
 
Idag sov jag länge som vanligt och sedan gick vi till boendestödet. Det var hög volym där idag också. Jag drack den där numera sällsynta koppen kaffe eftersom jag tycker att det är för varmt för att dricka kaffe, och när det svalnar mot kvällen är det för sent. Det smakade gudomligt.
 
Jag har skavsår och inte så mycket mer att berätta. Imorgon är det en ny vecka och jag hoppas på att få tag på en överläkare så snart som möjligt för jag lider.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: