Gnäll.

2014-08-11 @ 19:00:12
Dag 5239 med kramp i tungan. Min läkare ringde idag och satte i in Pergitan som ska hjälpa mot extrapyramidala symptom, jag har tagit två doser men ingen förbättring. På fredag ska jag träffa honom och jag ska ta reda på mer om tardiv dyskinesi.
 
Tänk om jag behöver sluta med neuroleptika helt... det vore underbart, men farligt som attan. Jag vet att jag måste ha en sådan medicin för att inte bli psykotisk. Men eftersom jag vet det så kanske jag skulle kunna hantera en sådan situation, eller är medicinerna starkare än mig? Hur som helst, jag gnäller för att detta upptar allt mitt fokus. Jag kan inte sluta krampa med tungan av ren viljestyrka.
 
Idag har jag trots allt gått på Apoteket, dammsugit och duschat. Mer än vad jag förväntat mig... Jag försöker landa i ett hyfsat mående, det är mer ångest än depp just nu. Tröttheten är konstant men jag gör mitt bästa.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Mary

<3 Du är bäst!

2014-08-11 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: