Trist.

2014-04-30 @ 18:17:00
Boendestöd idag också, men jag minns faktiskt inte vad jag gjorde. Jag tror att jag vek kläder. Jag rörde inte dammsugaren i alla fall. Som jag skrivit tidigare, det känns ofta som att jag har två dagar i en; morgonen som är luddig och då jag mår väldigt dåligt, sedan eftermiddag och kväll då jag är mer närvarande.
 
I eftermiddag hälsade jag på kusin Jonathan. Det är roligt att prata med honom, han är eftertänksam och vi har mycket gemensamt.
 
Kvällen blev inte som väntat. Inte för att jag väntat mig något speciellt... Det här är i alla fall den mest trista valborgsmässoafton någonsin. Hörde dock rykten om att Lefvar manskör gjorde succé! Det var synd att jag inte var där. Eller i Mo för att höra mamma sjunga. Jag spenderade kvällen med datorn istället.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: