Släpig.

2014-04-24 @ 15:02:15
Det har varit riktigt svårt att dra igång mig idag. När boendestödet kom vid 13.00 så skrev jag en inköpslista och kände orkeslösheten välla över mig. De flesta tycker nog att det är jobbigt att handla matvaror, men det brukar gå bättre för mig än såhär. Jag fick släpa mig till ÅC och släpa mig hem. Sedan tog jag en väl förtjänt kopp kaffe med E.
 
Sorterat ren tvätt, diskat och burit ut sopor har jag gjort också. Egentligen borde jag bädda rent i sängen och duscha, men orken tryter. Varför just idag vet jag inte. Jag har ändå gjort rätt mycket idag, det får duga.
 
Jag ska lägga mig en stund under kedjetäcket och slappna av. Bara vara ett tag.
 
 
"Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment." - Buddha
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: