Första sommardagen?

2014-04-25 @ 18:28:41
Idag kom sommaren med alla känslorna på samma gång! Det strålar ute och det är blommor överallt, riktigt vackert. Jag är glad att jag inte är pollenallergiker för nu expoloderar naturen.
 
Linn räddade min dag idag. Vi åkte till Willys och jag lastade hem massor med kattsand. Det var nästan inte kvar något i deras sandlådor, det var hög tid att byta sand. Jag lämnade av sakerna hemma och blev sedan avsläppt vid sjukhuset, hälsade på Mary en stund men orkade inte vara där så länge.
 
När jag ramlade in i lägenheten efter bussåktande så tog jag mina sista droppar av styrka och bytte kattsand, dammsög och bar ut sopor. Jag rastade Puffen och åt sedan middag. Nu är jag slut. Jag tror att det är solen som tar på, faktiskt. Det och orolig sömn.
 
Påskmust smakar extra gott när man är supertörstig.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: