Det blir bättre.

2014-04-03 @ 08:30:45
Remember the happy endings
 
 
Nu sover jag väldigt konstigt. Somnade mot 23, vaknade 02.30 och var vaken till halv sex-tiden. Sedan sov jag till strax innan 08 och då gav jag upp. Det var jobbigare att försöka somna om än att stanna uppe faktiskt.
 
Jag önskar att jag hade helande krafter. Jag känner mig som stenbitaren i Den oändliga historien. Stora starka händer har jag men det finns så lite som jag kan göra när Ingentinget kommer och sveper bort allt som varit och som skulle kunna bli.
 
Det blir bättre. Magnus Betnér har lovat det, det blir bättre.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: A Tattered Remnant

skitsöt tröja :)

2014-04-06 @ 21:35:15
URL: http://atatteredremnant.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: