Bilddagboken/dayviews.

2013-10-22 @ 22:15:38
Jag idag.
 
 
 
Jag har börjat använda bilddagoken/dayviews igen. Det går att hitta mig under namnet Saari eller via http://dayviews.com/saari/
 
Anledningen till detta är att jag vill komma ihåg saker, händelser, personer, mitt eget liv i bilder. Tiden har stått stilla sedan början av sommaren och nu lägger sig ett tunt lager av snö sig på löven utomhus. Jag har gått igenom min bilddagbok och hittat massor av bilder på Maria. Även på CrazyGirl. Jag vill fota vardagen mer aktivt, och fester och sådant. Lägga upp och minnas. Jag har väldigt få bilder på Maria från den senaste tiden, kameran har bara stått och dammat i bokhyllan.
 
Men nu är det slut med det. Så följer du bloggen får du mer än gärna följa mig på bilddaboken. Skickar du en vänförfrågan så vill jag gärna ha en förklaring till varför du vill bli vän med min över dayviews, och jag vill helst inte att du ska vara pro-ana eller aktiv självskadare. Det blir väldigt jobbigt för mig och jag måste se till mitt bästa.
 
Du får chansa helt enkelt. Jag har inga problem med människor som försöker må bättre och bli friskar - jag är en av er. Jag tycker att det är sunt, man kan peppa varandra.
 
Och NATURLIGTVIS accepterar jag absolut vänförfrågningar av de som inte lider av psykisk sjukdom Det är snarare så att jag hellre vill ha kontakt med dig än med någon som mår mycket dåligt. Definitionen av att "må bra" är så flytande så låt oss inte sätta en ettikett på det, okej? Det enda jag kräver är en förklaring till varför just du vill bli vän med mig där.
 
Kvällen börjar rulla in och det snöar ute. Det är så vackert. Jag lyssnar på Lana Del Rey och känner konstigt nog att jag ser fram emot vintern. Kylan kan jag vara utan, men det är ju så fruktansvärt vackert med snö. Och man kan tända ljus. Jag ska börja julklappshandla snart för att slippa stressen. Julgranen ska upp så fort det är tillåtet. Hm, det här smakar sött - optimism.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Åh, Lana <3

2013-10-23 @ 12:27:43
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: