Disneydags.

2013-11-28 @ 15:57:04
Jag har en dålig dag idag, trots att jag hållit igång. Jag har stökat bort i köket, fixat och donat lite, dammsugit det värsta i hallen... Ätit normalt, snusat normalt, druckit normalt. Det är som att ångesten ligger bakom en damm och väntar på att släppas lös, men jag går till motattack.
 
Jag har just pratat i telefon med älskade Mary vilket lyfte mitt humör. Jag ska se Pocahontas och mysa under en filt för det är förbaskat kallt. Puffen har jag just rastat. Jag blir rätt ensam i det stora huset ikväll, men det ska nog gå bra. Det kommer gå bra för att jag tänker inte låta det gå dåligt. Så enkelt får det lov att vara. Tankens kraft kan göra mycket, så jag ska vara positiv och inte ängslig. Jag ska vara modig.
 
Mamma skjutsade mig till Apoteket idag, jag hämtade ut ett par recept och promenerade hem. Det är synd att jag har så ont, annars hade jag promenerat mer. Turen i eftermiddags med Puffen blev inte så lång.
 
Herregud i min himmel så jag saknar Mary. När jag kommer hem igen ska jag krypa upp i hennes famn och stanna där.
 
Men nu är det dags att vila under filten och se Disney.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: