Slut på ett bra sätt.

2013-05-11 @ 19:28:07
Barnkalas suger verkligen musten ur en. Drama likaså. Men jag känner mig ändå stadigare på benen, det här skulle jag inte orkat om det inte vore för att jag mår bättre nu, rent allmänt. Jag måste dock jobba på det där med att stressa ner, det var ett jävla tjat om att jag ska ta det lugnt.
 
Lördag kväll och jag hänger inte med på fest. Barnkalaset var fest nog, det var samma gäng och det var så underbart att se småtjorvarna springa omkring med leksaker, snor och allt det där som kommer med barn. Moa blåste upp en ballong och släppte den så att lufter for ut ungefär tjugo gånger och hon tyckte att det var lika superroligt varje gång. Tur att morfar har mer energi än någon annan och kan leka i timmar!
 
Myskväll ikväll alltså, och vilodag imorgon.
 
Förresten så har Mary färgat om mitt hår, kärlek!
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: