Amarula tree.

2013-05-10 @ 19:03:33
 
 
Jag och min blivande fru har stressat runt hela dagen, hon är inte riktigt färdig än men nu har jag landat i soffan PÅ RIKTIGT och avnjuter lite Amarula. Det blev lite lyxigare middag, salladsbuffé, men det är ju fredag också.
 
Ser ut lite som E-Type idag. Jag skippade balsamet för att jag ska färga håret, så att det fäster sig bättre. Ytligheter, ytligheter. Jag gillar ytligheter. Inte strul. Bara i-landsproblem. Typ som när man måste låsa bilen manuellt eftersom batterierna är slut i nyckeln. Sådana problem klarar jag av.
 
Imorgon blir det kalas, för Marys brorsson fyller år. Vi har köpt en rolig present åt honom, men mest roligt lär nog föräldrarna ha ändå. Det är för lite mer sofistikerade barn. Ska bli roligt att träffa goa Moa också.
 
Det har varit en lång dag och den fortsätter fortfarande. Nu gäller det att ta det lugnt, annars exploderar min hjärna.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: