Välkommen hem älskling.

2013-03-25 @ 19:54:37
Jag är trygg här hemma med min Mary. Hon kom hem idag och vi har kramats och kyssts. Boendestödet kom strax efteråt och nu är det städat här och jag har köpt godis till mitt gigantiska påskägg. Påskliljorna står högt och blommorna blir fler, familjen är samlad och nu har vi planerat att åka hem till mina föräldrar över påsk. Det blir nog fint, otroligt fint.
 
Sitter i mitt nattlinne, vi har mycket att prata om här i soffan och Mary har varit extremt kreativ och skrivit. Med andra ord, det är fint just nu. Jag känner mig mer hel än på länge. Jag ska läsa ur Ariel av Sylvia och Ur mina sprickor kommer ord av Sara Jansson, min syster Sara. Två av mina favoritpoeter.
 
Jag har upptäckt att jag inspirerar. Jag inspirerade till låten Song for Sara, till en dikt i Sara J:s diktbok, Marys bok som är dedikerad till mig... Det känns underligt men på ett bra sätt. Jag vill såklart beröra och uppenbarligen gör jag det utan att ens försöka. Dessa människor har jag länge haft relationer med, de har inspirerat mig minst lika mycket. Ni ska se att ni speglas i mitt arbete, det som pågår men som inte är officiellt. Jag älskar er alla på olika sätt.
 
Är bara så glad att hon är hemma nu och hennes skratt är som en ljuv melodi som jag inte får nog av.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: WP

Älskar dig så!

2013-03-25 @ 23:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: