Läkarträffen.

2013-03-15 @ 18:54:01
Jag vet inte varför, men jag är alltid nervös när jag ska träffa min läkare trots att vi ses ofta och har gjort det länge. Jag respekterar den mannen och litar på honom. Dagens samtal gick bra, som alltid ger han mig hopp. Jag berättade om mina strategier mot ångest och om mina sömnstörningar. Nu ska jag testa en annan kombination för att få mer djupsömn. Som det är nu så har jag tydligen tourettes i sömnen, ropar ut diverse namn och saker, drömmer drömmer drömmer och vaknar och somnar om och om igen, förmodligen efter Stilnocten börjat gå ur kroppen.
 
Min Mary är sjuk igen. Det blir en lugn helg. Eller ja, egentligen skulle det nog bli en lugn helg oavsett. Men, poängen är att Mary är sjuk och det är trist. Jag får sjunga Soft Kitty för henne, borsta håret på henne och promenera Puffen.
 
Jag är trött, men annars är det rätt bra med mig.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: