Jane, spegelns reflektioner och utskrivning.

2013-03-03 @ 16:17:29
 
 
Jag har just läst ut Marys provex av boken Jane, spegelns reflektioner. Jag måste låta orden och meningarna sjunka in. Jag har lovat att skriva en opartisk recension men jag tror att det blir omöjligt. Men försöka kan jag göra och jag måste låta det här jäsa ett tag. Det är en såndär bok med meningar som väger tungt,
 
Hur som helst så ska jag vara tillbaka på avdelningen vid 20-tiden. Det känns ju lite trist, men jag har utskrivningssamtal imorgon. Jag ska ta mitt pick och pack och åka hem. Det är en dålig plats för mig att vara på, avdelningen. Jag mår extra dåligt där efter ett tag. De första nätterna brukar gå obemärkt förbi eftersom jag oftast är så förvirrad att jag kallar mig Janus och sedan brukar ångesten öka på. Jag behöver inte slutenvård nu.
 
För jag är hemma och nu tar vi nya tag, det är bara att resa sig igen.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: My

Sköt om dig. :) Hoppas det går bra för dig.

2013-03-03 @ 16:47:17
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se
Postat av: Jenny/En kopp kaffe

Ska bli intressant att höra om boken sedan! Och skönt att du är hemma igen efter inläggningen.

2013-03-04 @ 18:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: