Bra musik.

2013-03-05 @ 12:13:00
Jag ägnar ett blogginlägg till lite bra musik som jag lyssnade på mycket när jag var i tonåren...
 
Den här låten har alltid följt med mig på bussturerna mellan Nordmaling och Umeå när jag gick gymnasiet.
 
 
Lyssnade framför allt på den här låten av Jorn Lande för att melodin och hans sångröst är så sjukt fantastisk.
 
 
Lyssnade massor på Kino förut, speciellt den här låten. Spelade deras skiva på väg till och hem från veterinären när vi avlivade vår katt Emil så jag blir alltid så känslosam av den.
 
 
En av de första låtarna jag lärde mig spela på gitarr.
 
 
Ett av de bästa intron jag känner till.
 
 
Den här låten bara SKRIKER sommar, som och vänskap!
 
 
Det får bli allt för nu. Njut av ljuva toner.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig!

2013-03-05 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: