Barnkalas!

2013-03-01 @ 21:41:00
Imorgon firar vi goa Moa, det ska bli kul. Jag tror dock inte att jag kommer hänga med i svängarna - barnen har så otroligt mycket energi och det har inte jag. Tur att farfars energi aldrig tar slut!
 
Precis vad jag behöver, lite Moa-terapi. Barn är genier, saker är så simpla, vi gör det så svårt när vi blir större. Och Moa, hon kommer bli en hjärtekrossare. Jag hoppas att hon alltid tar för sig som hon gör nu, snor godis från andra ungar som om det vore självklart att hon får ta deras godis.
 
Dags att börja fasta, för det brukar serveras ganska fantastiska bakverk. Jag hoppas bara att jag orkar med tempot som sagt. Jag är i och för sig van vid totalt kaos, fast då handlar det oftast om vuxna så det här blir nog mycket mycket MYCKET trevligare.
 
Hjälpte Mary att knyta en slips inför morgondagen, tack google.
 
Och på tal om någonting helt annat så har Mary fastnat i Big Bang Theory. Hon är torsk. Asbra!
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Vinter

Åh, Big Bang Theory är bäst!

2013-03-04 @ 08:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: