Vänner!

2013-06-08 @ 15:11:07
PMS samlades igår, äntligen! Som jag saknat våra sammankomster. Vi såg A Beautiful Mind som jag älskar och vi pratade, hade det där berömda "fredagsmyset" som folk pratar om.
 
Idag har Maria varit här en sväng, jag ska försöka dra fram kläder jag inte vill ha eller inte kan ha och skänka bort dem. Jag behöver platsen kan jag lova.
 
Jag funderar på att gå runt med en stor sopsäck och samla ihop allt som råkar vara i vägen, saker och kläder och lakan som jag inte använder eller behöver. Vilken lättnad det skulle vara!
 
Men inte idag. Idag tar jag det lugnt. Fortfarande Leponextung, men på benen i alla fall.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Ida Sugarheart

Åh, det kanske finns kläder jag kan ha?

2013-06-08 @ 15:26:31
Postat av: Emma

Jag skulle vilja köpa kläder av dig. Kan du inte lägga ut och sälja det du inte vill ha kvar billigt så tjänar du ju lite istället för att ge bort men jag skulle inte tacka nej till gratis kläder. Jag kan betala frakten!

2013-06-10 @ 20:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: