Tillräckligt bra.

2013-06-05 @ 16:43:31
Ah, tillbaka i vardagen. Det är så underskattat. Idag hade vi boendestöd som jag gillar, men som vänder upp och ner på vårt system. Det var inte tal om att improvisera. Hur som helst så blev saker gjorda åtminstone.
 
Jag har fått dimsyn av någon medicin och det är svårt att läsa, fast det är det enda jag vill göra. Bokstäverna förvrängs framför mig.
 
Jag orkade mig in i duschen idag, samt tog en sväng till macken men jag har ingen energi över. Inklusive mitt storkok idag så har jag faktiskt gjort tre bra saker idag och det är tillräckligt bra.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Vinter

Jag lyssnar på böcker. Fungerar bra om man som jag inte läser så fort. Mina vänner blir irriterade för att det tar så lång tid :)
Dock måste jag ha något för händerna annars tappar jag bort mig.

2013-06-06 @ 09:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: