Önskeshopping.

2013-06-13 @ 16:35:58
När jag hämtade medicinen på avdelningen idag så fick jag lova dyrt och heligt att inte göra medicinändringar utan en läkare. Jag vill hemskt gärna bli fri Seroquelen och det är fruktansvärt lockande att plocka bort lite, men jag som råder andra att äta mediciner enligt ordination borde kanske komma ihåg att det även gäller mig.
 
Jag sitter och önskeshoppar på olika sajter. Jag behöver en ny garderob och har sorterat bort en del för att ge plats åt nya kläder. Jag dreglar efter schyssta toppar och kjolar och förbannar att de snyggaste plaggen är i för små storlekar. Jag vill kunna ha en egen stil oavsett hur mycket jag väger. Fnys.
 
Nu ska jag smyga in till sovrummet och väcka Mary.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: