Nåldynan jag.

2013-06-18 @ 19:54:23
För enkelthetens skull, så skulle jag ta Lepoex-prov på avdelningen idag så att jag har en fri vecka framför mig och inte behöver springa på sjukhuset. Jag är rätt svårstucken och ser ut som en nåldyna nu. Händer, fötter, armveck och de funderade på att ta i fotleden (ouch) tills en personal från stick-hjälpen kom och visade var skåpet skulle stå. Det tog nog... en timme kanske? Jag blev yr och la mig ner, jag är rädd för blod egentligen. Det kanske man inte kan tro om mig.
 
De fick tillslut sitt blod och jag fick gå. Nu är det gjort.
 
Lite Big Bang Theory och glass, tills vidare.
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Jenny/En kopp kaffe

Trots jag är tatuerad, haft piercingar överallt more or les samt är Fd självskare klarar jag inte blodprov. Vettefan vad det är med det.

2013-06-18 @ 23:43:41
Postat av: Jenny/en kopp kaffe

Herregud på min stavning. Jäkla iPhone.

2013-06-18 @ 23:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: