Nu räcker det med insomnian.

2013-07-30 @ 18:05:32
Min natt var fruktansvärd. Insomnia, fast jag var så trött. Jag vet inte riktigt hur jag tog mig till min psykolog idag. Hon gav mig sin sömnexpertice och ska se om jag får ytterligare insomningsmedicin. Nu ska jag pröva hennes metoder och känna hur det känns. Hon måste ha sett på mig att jag mådde dåligt och beställde en taxi till mig. Jag gick inte, jag stapplade fram.
 
Det har varit en lång och plågsam dag. Nej, jag mår inte bra. Innan jag söker mig till slutenvården för mina problem, bland annat insomnian, så vill jag sova en natt.Att sova en natt kan göra under. Mat, sömn, rutiner. Fast jag förstår inte varför jag inte sover som jag ska, för jag går och lägger mig rätt tidigt. Vid 22 är jag i sängen med en bok.
 
Det var rent äckligt att stiga upp i morse. Jag visste knappt mitt eget namn. Helt dum i huvudet. Under natten hade jag legat i sängen, gått till soffan och låg där ett tag, gick sedan i säng igen, soffan igen, sedan låg jag skavfötters med Mary för att tillslut lägga mig som vanligt bredvid henne och antagligen somnat av utmattning.
 
Jag ska göra min sömn-läxa och hoppas på det bästa.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: