Jäkla söndag.

2013-07-07 @ 17:00:16
Jag kommer aldrig att bli vän med söndagar. Det är och förblir den drygaste dagen på hela veckan.
 
Nästa vecka har jag som mål att stiga upp runt nio varje dag och försöka att inte återvända till sängen för annat än en tupplur på eftermiddagen. Vi får se hur det går, jag tänker göra tappra försök. Jag vill ha tillbaka strukturen och det fyrkantiga livet.
 
Jag har ryckningar i vänster ögonlock, förmodligen på grund av sömnbrist. Detär väldigt störande. Jag har fortfarande svårt att somna in trots Leponex och Stilnoct, för min mun fylls av saliv som jag alltid måste välja aktivt. Det kanske låter underligt, men dreglandet gör att jag får svårt att somna. Tänk dig att du ligger på sidan och kinden fylls med saliv. Om du inte sväljer den så börjar det sippra ut i mungipan vilket definitivt gör att man inte kan somna eftersom man behöver torka bort saliven. Det är inte en rolig biverkning.
 
Nu ska jag börja göra middag och väcka min trötta sambo.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: