Insomnia.

2013-07-08 @ 14:37:53
Jag har haft en mardrömsnatt. Du vet, när man ligger i sängen med ångest, vrider och vänder på sig, försöker hinna ifatt tankarna. Jag försökte använda mindfulness och avslappningsövningar men igår var insomnian större än vad jag var. TIllslut slutade jag titta vad klockan var för att inte känna mig ännu mer stressad.
 
Jag sov längre än vad jag menade. Det kändes som att hela dagen blivit förstörd, men jag får acceptera det som det är och göra ett nytt försök imorgon. Det är allt jag kan göra.
 
Upp på hästen igen.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Aleks

Då är vi två som hade en mardrömsnatt. Vet inte hur länge jag vred och vände på mig och försökte hitta en bra position. Inget hjälpte. Pust! Hoppas du sover bättre inatt!

2013-07-08 @ 15:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: