Pang i bygget.

2013-01-16 @ 10:35:45
Nu är det igång, en dag tidigare än jag väntat mig. Sablar, jag hann inte duscha...
 
Två stiliga unga karlar ringde på för ett tag sedan och en av dem visade sig vara en bekant från Nordmaling. Nu har vi tömt badrummet och de skruvar lös allting. Imorgon kommer snickaren/arna. Det kommer bli jobbigt nu i tre veckor framöver, katterna behöver stängas in här i vardagsrummet vid tillfällen och vi får duscha hos kompisar eller på badhus. Toaletten får vi ha kvar, tack och lov.
 
Jag längtar efter ett badkar, det kommer bli så underbart att få gosa ner sig i ett hett, ångande bad med diverse olika dofter och aromer när vinden och snön fryser ner resten av världen.
 
Nu väntar jag på boendestödet, jag ska laga matlådor. Sedan ska vi åka och träffa Susanne!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Vinter

Badrumsrenoveringar är något av det drygaste som finns!
Hoppas de renoverar fort hos er, så ni får njuta av ert badkar.

2013-01-17 @ 13:42:50
URL: http://vinterrosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: